Poslední aktualizace OptimCabinetu, přidala nové možnosti řízení zakázek (verze OptimCabinet Mini). Nyní bude možné lépe zobrazit současné zakázky. Verze Mini také nyní umožňuje automatické odesílání emailu o stavu zakázky na zadané adresy zákazníků. Dobry den vazeny zakazniku,
Zakazka ze dne 26.02.2012 ---- zakazka2 ---- Odhadovana cena: 21 417,00
Kč. Obsahuje: 41,8 m2 konstrukcniho materialu. 292,3 m (Z)
olepovaci pasky. 0 m (X) olepovaci pasky.
Dekujeme za objednavku. Zakazka bude pripravena k osobnimu odberu do 2. pracovnich dni.
Na tento e-mail neodpovidejte, je generovan automaticky.
Pro blizsi informace napiste email na info@dlauhy.cz a uvedte oznaceni zakazky, jmeno a kontakt. Dekujeme.
***ENGLISH*** - For more information about this email, write to info@dlauhy.cz . Thank you.
Zdenek DLAUHY - Truhlarstvi http://www.dlauhy.cz Takovýto email bude nyní automaticky odesílán v případě dokončení zakázek. Organizace času bude efektivnější a možnost dříve dát vědět zákazníkům datum, kdy bude připravená jejich zakázka a k tomu informace. Zlepší se zpětnou vazba a doufáme že i klesne množství zbytečných telefonátů. V druhé základní verzi OptimCabinetu došlo naopak k vylepšení uživatelského vstupu Základní zobrazení - zjednodušení zadávání výrobku Při těchto změnách dále došlo k přidání podpory pro rychlejší návrhové okno, které umožňuje lepší soustředění dat, vizualizaci dané skříňky a dále v případě jednoduchých výrobků navýšení rychlost v podobě vyšší automatizace. V případě zájmu nás kontaktujte na info@dlauhy.cz |
Blog >