V předchozím zápisku jsme si pověděli o nových možnostech OptimCabinetu verze mini - lidově zakázky verze 0.12. Tato verze se velmi rychle dostala do produkční výroby a je určená pro >> automatické zpracování zakázek, tvorbu kusovníků, kalkulační výpočty, řízení a export na optimalizaci dat. Takže pokud si nyní zajede k nám nechat vyrobit nějaký nábytek - kuchyň nebo komody do obývacího pokoje, setkáte se už s novým lépe zpracovaným řízením. Výstup z automaticky načteného kusovníku Hlavní výhoda pro zákazníky, je lepší přehlednost kusovníku a důležité výpočty ihned dostupné - u těchto výpočtů, bude ještě docházet k optimalizaci. Ukázka možného řízení a seznamu zakázek, které lze upravit. To jsou výhody, které jsou ihned viditelné. Cílem této verze OptimCabinetu je ale hlavně lepší řízení zakázek a vyšší přehlednost zpracovávaných zakázek. Tedy jak jistě víte stává se, že ne vždy jsme schopni dodržet stanovené termíny. Chtěli by jsme toto napravit a tento způsob by nám v tom měl pomoci. Jeden z předpřipravených layoutů pro nákupní seznam, obsahuje jednotlivé zakázky, kování a seznam materiálů. Přitom pro partnery by měla být viditelná další výhoda a to, že by jsme časem měli být schopni vám dopředu a přesně dát vědět, kdy by vaše zakázky měly být dokončené, případně upozornit lépe na nějaké nevyřešené situace. |
Blog >